دنی ماکلی هلندی بازی برگشت رئال و پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سوت خواهد زد.

داور خوش یمن هلندی برای بازی حساس رئال-پی اس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب دو بازی برگزار می‌شود که در یکی از آنها رئال مادرید میزبان پاری‌سن‌ژرمن است و در دیگری منچسترسیتی از اسپورتینگ لیسبون پذیرایی خواهد کرد.

طبق اعلام سایت یوفا، بازی رئال مادرید و پاریسی‌ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دنی ماکلی از هلند سوت خواهد زد. قضاوت بازی دیگر در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر هم هلیل برعهده اوموت ملر از ترکیه فرانسوی گذاشته شده است.

هر دو بازی از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه برگزار می‌شود. دیدار رفت پاری‌‌سن‌ژرمن و رئال مادرید با برتری یک بر صفر نماینده فرانسه و بازی رفت اسپورتینگ لیسبون و منچسترسیتی هم با برتری 5 بر صفر به پایان رسید.

دنی ماکلی 39 ساله سابقه قضاوت 34 بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا را دارد و متوسط 3.4 کارت زرد نشان داده است. با اودر میدان نیز تنها 5 بازیکن اخراج شده اند.

نه رئال و نه پی اس جی با داوری ماکلی بازنده نشده اند. اولین بار فصل 12-2011 او در بازی رئال برابر زسکا در روسیه را سوت زد که در نهایت به تساوی 1-1 ختم شد. فصل قبل او در ورزشگاه دی استفانو بازی برگشت رئال و آتالانتا از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سوت زد که در نهایت با برتری 3-1 رئال همراه شد. بازی رفت رئال و چلسی در نیمه نهایی در مادرید را نیز او قضاوت کرد. دیداری که 1-1 به اتمام رسید.

او همچنین داور بازی فینال لیگ اروپای 20-2019 بین اینتر و سویا نیز بود که به پیروزی تیم اسپانیایی ختم شد.

ماکلی را هسل استیخسراد و یان دی فرایز به عنوان کمک همراهی خواهند مرد و پل فن بومل هم داور وی ای آر خواهد بود.