هافبک باتجربه پیکان می‌گوید تیمش مقابل پرسپولیس برای پیروزی به میدان می‌رود.

حقدوست: فوتبال ایران باید به ما احترام بگذارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نمایش خوب پیکانی‌ها مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باعث شد تا بار دیگر نگاه‌ها به شاگردان جوان مجتبی حسینی تغییر کند. خودروسازان فوتبال ایران امسال با ترکیبی جوان نتایج خوبی به دست آوردند و حالا امیدوارند در ادامه مسابقات نیز روزهای خوبی را پشت سر بگذارند.
مجتبی حقدوست هافبک باتجربه پیکان درباره وضعیت تیمش بعد از بازی با استقلال به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی از نظر فنی داریم. بعد از عملکرد خوبی که مقابل استقلال داشتیم، چندروز استراحت کردیم و تمرینات را از سر گرفتیم. کادرفنی برنامه های تمرینی متنوع و خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفته و آماده می‌شویم تا بتوانیم در 6 هفته پایانی لیگ هم عملکرد خوبی داشته باشیم.
او درباره نتایج خوبی که پیکان با وجود جوانی در این فصل به دست آورده، گفت: فکر می کنم می‌شود از پیکان به عنوان شگفتی‌ساز و پدیده مسابقات امسال نام برد. دیگر همه می‌دانند که ما چقدر بازیکنان جوانی را در اختیار داریم و باید به کادرفنی و مدیریتی تبریک گفت که توانسته‌اند با این جوانان چنین نتایج خوبی را کسب کنند. ما نشان دادیم حریف سرسخت و قدرتمندی برای هر تیمی هستیم و به نظرم زمان آن رسیده که فوتبال ایران به جوانان ما و تیم خوب پیکان احترام بگذارد.
هافبک پیکان صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: شک نکنید جوانان پیکان آینده سازان فوتبال ایران هستند و در آینده حرف های بیشتری هم برای گفتن خواهند داشت. ما به جایگاهی رسیده‌ایم که دیگر تیم های بالانشین هم می‌دانند که کار سختی مقابل تیم مان خواهند داشت. واقعیت این است که اگر بدشانس نبودیم و برخی اتفاقات پیش نمی‌آید، الان تیم مان در جدول رتبه بهتری هم داشت. ما در خیلی از بازی ها شایسته برد بودیم اما مساوی کردیم یا باختیم. با این حال امیدوارم در آینده هم بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم و لیگ را با رتبه‌ای آبرومند به پایان برسانیم.

حقدوست درباره برنامه تیمش برای تعطیلات لیگ برتر تاکید کرد: کادرفنی ما واقعا زحمت می‌کشند و از آنها ممنونیم. آقامجتبی(حسینی) و همکارانشان تمرینات خوب و بازی های دوستانه ای را برای تیم در نظر گرفتند. فکر می‌کنم مثل همیشه از این تعطیلی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و با وضعیتی عالی لیگ را از سر بگیریم.
پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. حقدوست درباره این مسابقه گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و همه این را می‌دانند. اما همانطور که مقابل استقلال و سایر تیم های بالانشین نشان دادیم از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم در مصاف با پرسپولیس هم برای برد به زمین می‌رویم و سعی خواهیم کرد بار دیگر توانایی هایمان را به معرض نمایش بگذاریم.