روملو لوکاکو، مهاجم 29 ساله چلسی یک بار دیگر علاقه خود به بازگشت به تیم اینتر را نشان داد.

جنجال دوباره لوکاکو؛ سلفی به رنگ اینتر (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور دوباره روملو لوکاکو در استمفوردبریج تاکنون بسیار ناامیدکننده بوده و این ملی‌پوش گلزن و بلژیکی امیدوار است در تابستان پیش رو دوباره به باشگاه سابق خود اینتر بازگردد. لوکاکو در حال حاضر در حال مذاکره با مدیران اینتر برای انتقال قرضی به این تیم بوده و آنها نیز احتمال بازگشت این بازیکن در فصل تابستان را رد نکرده‌اند. 

اما به نظر می رسد این بازیکن هنوز علاقه زیادی به نراتزوری داشته و شب گذشته به همراه تعدادی از دوستان نزدیک خود دربی دلا مدونینا را از تلویزیون تماشا کرده است. اما روملو لوکاکو دقایقی پیش از این دیدار با لباس مشکی و آبی و در حقیقت رنگ لباس اصلی اینتر سلفی گرفته و این تصویر را در صفحه خود منتشر کرد تا علاقه خود به نراتزوری را به این شکل نشان دهد. رسانه‌های ایتالیایی مدعی شد انتخاب این لباس از سوی لوکاکو اتفاقی نبوده و او به‌نوعی قصد داشته حمایت خود از اینتر پیش از این دیدار حساس را نشان دهد.

لوکاکو در مصاحبه‌ای در دسامبر از علاقه خود به اینتر و عدم تمایل به جدایی در تابستان سال گذشته خبر داد. البته پس از آن مصاحبه او از سوی باشگاه برای یک بازی محروم شده و چند روز بعد مجبور شد از هم‌تیمی‌های خود و هواداران چلسی عذرخواهی کند. لوکاکو که با رقم هنگفت 115 میلیون یورو راهی چلسی شد، در 37 بازی در لیگ برتر تنها 12 گل به ثمر رسانده و آخرین بار در دسامبر 2021 دروازه حریفان را باز کرده است.