توماس توخل، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار فینال جام حذفی انگلیس اظهارات جالبی را درباره یورگن کلوپ مطرح کرد.

 توخل: یورگن کلوپ استاد مظلوم‌نمایی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در فینال جام حذفی انگلیس باید در ورزشگاه ومبلی به مصاف لیورپول برود. 
آبی‌های لندن امیدوار هستند که بتوانند انتقام دیدار فینال جام اتحادیه که در ماه فوریه برگزار شد و با پیروزی لیورپول برابر این تیم در ضربات پنالتی همراه بود را بگیرند. 
چلسی پس از این شکست وارد  بحران شده و ورود رومن آبراموویچ به فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت انگلیس به خاطر حمله نظامی روسیه به اوکراین نیز باعث شد که کار برای آنها سخت‌تر از قبل شود. 
توخل در آستانه دیدار فینال به خبرنگاران گفت:« کلوپ استاد مظلوم نمایی کردن است. او چنان در این کار مهارت دارد که می‌تواند طوری صحبت کند که شما فکر کنید تساوی آنها برابر ویارئال و بنفیکا هم یک معجزه است. او همیشه این کار را می‌کند. به همین دلیل است که همه با او همدلی می‌کنند.»

او با اشاره به حمایت بسیاری از فوتبال‌دوستان بی‌طرف از تیم کلوپ اظهار داشت:« دلیلی برای حسودی وجودی ندارد، کلوپ مردی فوق العاده و بامزه و یکی از بهترین مربیان دنیا است. وقتی مربی دورتموند بود، همه کشور دورتموند را دوست داشتند. حالا مربی لیورپول است و می‌توان حس کرد که همه کشور این تیم را دوست دارند.»
این مربی آلمانی درباره دشواری بازی برابر کلوپ اضافه کرد:« باید از این نظر او را تمجید کرد و این چیزی است که در هنگام رویارویی با او باید با آن کنار بیایید. با این حال، من مشکلی با این که آدم بد داستان در این فینال باشم ندارم. ما این نقش را می‌پذیریم. ما نیازی به داشتن همراهی و همدلی کل کشور نداریم، فقط جام قهرمانی این رقابت‌ها را می‌خواهیم.»