با وجود جدایی اسماعیلی فر و احتمالا چند ستاره دیگر سپاهان همچنان می‌توان لقب تیم پرستاره را بر این تیم گذاشت.

چهار تفنگدار سپاهان در فصل جدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که برای سپاهان با سومی و البته ناکامی  چندباره در کسب جام تمام شد با وجود جدایی چهره‌هایی نظیر استنلی کی‌روش، پیام نیازمند، محمد محبی و احسان حاج‌صفی جذب مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو این تیم را به عنوان جدی‌ترین مدعی قهرمانی مطرح کرد و شاید اگر آنها در انتخاب جانشین نیازمند بهتر عمل می‌کردند، فصل برای آنها با شکل بهتری خاتمه پیدا می‌کرد.

حالا و در پایان فصل خبر مهلک‌تری از ناکامی در مسابقات به هواداران سپاهان انتقال داده شد و محرم نویدکیا در پایان دومین سال همکاری با طلایی‌پوشان اصفهانی تصمیم به جدایی گرفت تا حالا سپاهانی‌ها در انتظار انتخاب و معرفی سرمربی جدید باشند.

در این بین تاکنون جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و پیوستنش به پرسپولیس قطعی شده است. از سوی دیگر زمزمه‌هایی جدی مبنی بر جدایی سروش رفیعی و سجاد شهباززاده وجود دارد و برخی دیگر از بازیکنان کلیدی این تیم نیز در آستانه جدایی قرار دارند.

با این حال می‌توان با اطمینان زیادی گفت که همچنان شاهد ادامه حضور محمدرضا حسینی به عنوان یکی از برترین بازیکنان سپاهان خواهیم بود و بعید به نظر می‌رسد که فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو هم قصدی برای جدایی داشته باشند. 

از سوی دیگر امید نورافکن نیز یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد و فقط در صورتی که پیشنهادی جذاب از تیمی اروپایی داشته باشد، تصمیم به جدایی خواهد گرفت و با باشگاه برای رضایت گرفتن وارد مذاکره خواهد شد.

با این وصف می‌توان اینطور نتیجه گرفت که سپاهان با وجود جدایی  یک بازیکن و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی چند بازیکن دیگر همچنان تیمی پرستاره به شمار می‌رود که با انتخاب درست در راس کادر فنی می‌تواند سال آینده رقیبی جدی برای کسب قهرمانی باشد.