جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، قصد دارد زندگی خصوصی خود را محدود کرده و تمام تمرکزش را روی فوتبال بگذارد تا به حضور در این تیم ادامه دهد.

قول پیکه به ژاوی و لاپورتا: حاشیه بی حاشیه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حواشی زندگی خصوصی پیکه و جدایی او از شکیرا در هفته‌های گذشته جنجال بسیاری را به پا کرده است. 

این اتفاقات باعث شد که مدیران باشگاه بارسا به این بازیکن اسپانیایی هشدار دهند که به دلیل رفتارهای غیر حرفه‌ای متعدد در طول چند هفته اخیر و افت فیزیکی که در زمین داشته، جایی در بارسا برای فصل آینده نخواهد داشت. 

با این حال به نظر می‌رسد که پیکه تصمیمی برای جدایی از این باشگاه و کنار کشیدن از رقابت ندارد و در گفتگو با خوان لاپورتا به او هشدار داده که حتی اگر بهترین مدافع میانی جهان را به خدمت بگیرد، باز هم اوست که انتخاب اول ژاوی برای خط دفاعی خواهد بود. 

گفته می‌شود که ژاوی پیش از این به پیکه اعلام کرده بود که او دیگر جایی در برنامه‌هایش برای فصل آینده ندارد و می‌تواند در همین تابستان نوکمپ را ترک کند. 

مشکل اولیه این مربی کاتالان مربوط به فعالیت‌های تجاری پیکه بیرون از زمین بود که باعث شده بود تمرکز این بازیکن تا حد زیادی از بارسا برداشته شد و معطوف به اتفاقات بیرون از میدان شود. 

با این حال روزنامه اسپورت مدعی شده که این مدافع به ژاوی و لاپورتا قول داده که تمامی این حواشی را کنار گذاشته و تمام تمرکزش را تنها و تنها معطوف به عملکردش در زمین کند و حتی حاضر شده که دستمزدش را تا حد قابل توجهی کاهش دهد تا همچنان فرصت بازی در ترکیب بارسا را داشته باشد.