هم تیمی های ستاره فرانسوی در منچستریونایتد در اولین نمایش مستند پل پوگبا در میامی دیده نشدند.

پوگبا با بازیکنان یونایتد تسویه حساب کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دوران 6 ساله حضور پل پوگبا، ستاره فرانسوی در استادیوم اولدترافورد به اتمام رسید و او به‌زودی احتمالا لباس یوونتوس را به تن خواهد کرد. اخیرا مستندی از زندگی پل پوگبا منتشر شده که حواشی فراوانی به‌همراه داشته و یکی از نکات قابل توجه، غیبت ستاره‌های منچستریونایتد در این مستند بوده است. بر اساس ادعای نشریه دیلی میل بازیکنانی چون پائولو دیبالا، بلیس ماتویدی، رومئو بکهام، عیسی دیوپ، وستون مک کنی، آنتونی رابینسون و یونس موسی در این برنامه حضور داشتند، اما هیچ اثری از بازیکنی از یونایتد در این مورد دیده نشد. 

مستند زندگی که صبح جمعه منتشر شد، داستانی زندگی و حرفه این هافبک فرانسوی را نشان داده و در همین مدت جنجال‌های زیادی ایجاد کرده است. به نظر می‌رسد پل پوگبا از همبازیان خود در اولدترافورد نیز دل چندان خوشی نداشته و با این حرکت قصد داشته ثابت کند با دلخوری این باشگاه را بعد از 6 سال ترک کرده است.

این هافبک 29 ساله در حال حضور برای برگزاری مراسم اختصاصی رونمایی از این مستند در میامی در کنار تعدادی مهمانان سرنشناس حضور دارد. پل پوگبا که در پایان قراردادش در این ماه منچستریونایتد را ترک خواهد کرد، در طول این مستند مدام از مدیریت باشگاه انتقاد کرده و حتی یک جا تاکید می‌کند که به آنها ثابت خواهد کرد که بابت عدم تلاش برای حفظ پل پوگبا دچار اشتباه شده‌اند.