روی کین، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید جدا شدن پل پوگبا از شیاطین سرخ به نفع این تیم خواهد بود.

پوگبا دلش با یونایتد نبود، همان بهتر که رفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جدا شدن پل پوگبا، ستاره فرانسوی، از منچستریونایتد بعد از شش سال حضور او در این باشگاه واکنش‌های زیادی داشت و به جدال لفظی بین پوگبا و یونایتد و هوادارانش دامن زد. اما روی کین، اسطوره یونایتد، می‌گوید مطمئن است جدایی پوگبا به نفع شیاطین سرخ خواهد بود.

پوگبا شش سال پیش با قراردادی 100 میلیون یورویی به یونایتد پیوست تا رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه را به خود اختصاص دهد. اما امسال با بی‌نتیجه ماندن مذاکرات برای تمدید قرارداد پوگبا مشخص بود که او در فصل تابستان به احتمال زیاد اولدترافورد را ترک خواهد کرد. اتفاقی که در نهایت رخ داد.

روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید هواداران نباید به خاطر جدایی بعضی بازیکنان قدیمی و از جمله پل پوگبا نگران باشند چرا که حضور اریک‌ تن‌هاخ و خرید بازیکنان جدید می‌تواند شروعی تازه برای تیم باشد و برای یونایتد اتفاقی مثبت تلقی شود.

کین در این باره گفت:" بعضی بازیکنها از نظر ذهنی مدتی بود که عملا باشگاه را ترک کرده بودند. حالا که یک مربی جدید آمده خداحافظی آنها اتفاقا دست مربی را باز خواهد گذاشت. او می‌تواند با چند بازیکن جوان خوب شروعی دوباره داشته باشد".

انتظار می‌رود پوگبا که حالا بازیکن آزاد است راهی تیم سابقش یوونتوس شود. تیمی که پوگبا اولین بار با پوشیدن پیراهن آن چهره شد. مکس آلگری، سرمربی حال حاضر یووه، کسی بود که پوگبای جوان تحت هدایت او به یک ستاره تبدیل شد. آلگری حالا بار دیگر پوگبا را در اختیار خواهد داشت. با این تفاوت که پوگبا این بار نه یک فوتبالیست جوان جویای نام بلکه فوتبالیستی نامدار و 29ساله خواهد بود.