فرانک کسیه فاش ساخت که ژاوی شخصا با وی تماس گرفته تا او را برای پیوستن به بارسا متقاعد کند.

کسیه: ژاوی به من زنگ زد و گفت به بارسلونا بیا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه امروز رسما به هواداران بارسا معرفی شد و حالا برای او چالشی جدید شروع خواهد شد. ستاره سابق میلان کار ساده ای در بارسا نخواهد داشت ولی خود او اطمینان دارد که می تواند در بارسلونا موفق شده و روزهای خوبی را رقم بزند.

کسیه پس از معارفه در نشست خبری به خبرنگاران گفت:« خیلی خوشحالم و انگیزه زیادی برای شناخت هم تیمی های جدید و نیز کادر فنی دارم. بی تاب شروع کار در بارسلونا هستم. مطمئنم فصل خوبی خواهیم داشت.»

کسیه ادامه داد:« من همیشه رو به جلو و به پیشرفت فکر می کنم. به تیم مهمی پیوسته ام و می خواهم خودم را ثابت کنم. اینکه توانایی های زیادی دارم و کادر فنی و هم تیمی ها می توانند روی من حساب کنند.»

یحیی توره مثل یک الگو:« یحیی توره یک قهرمان بزرگ است و در تیم ملی ساحل عاج، شانس بازی کنارش را داشتم. یحیی بازیکن کاملی بود و برای من رسیدن به جایگاه او یک رویاست.»

بارسلونا و پست بازی:« یک بار در تور آمریکای میلان برابر بارسا قرار گرفتم و در بازی های المپیک نیز مقابل اسپانیا به میدان رفتم. آنجا با پدری در مورد بارسلونا حرف زدیم. پست بازی من به مربی بستگی دارد. در اختیار ژاوی هستم و هر جا صلاح بداند بازی خواهم کرد و سعی می کنم بهترین نمایشم را داشته باشم.»

صحبت با زلاتان:« بله، او به من توصیه های خوبی کرد و گفت که بارسلونا تیم خوبی است. به من گفت نهایت تلاشم را بکنم تا مهره ای موثر برای بارسا شوم. اینکه تمرکزم فقط روی فوتبال باشد.»

صحبت با ژاوی:« وقتی کسی مثل ژاوی با شما تماس می گیرد و از شما می خواهد به بارسا بیایید، باعث خوشحالی و افتخار است. این یعنی کارتان را خوب انجام داده اید. با او حرف زدم و برایم توضیح داد که نقش مهمی در بارسا خواهم داشت. می توانم به هم تیمی هایم اعتماد به نفس ببخشم. می خواهم زودتر با آنها آشنا شوم.»