تیم امید تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با 13 بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز کرده است.

استارت تیم امید با 13 بازیکن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود عدم حضور نیمی دیگر از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور آنها در اردوی باشگاهی در کشور ترکیه است. این در حالی است که پیش تر از سوی فدراسیون فوتبال به بازیکنان و هم چنین باشگاه ها اعلام شده بود که تمرینات تیم امید از 5 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد. عدم حضور بازیکنان باشگاهی در اردوی تیم امید در فوتبال ایران چیز تازه ای نیست و همیشه وجود داشته و یکی از دلایل ناکامی تیم امید در مسابقات بین المللی همین بوده است.

تمرینات تیم امید در حالی با 13 بازیکن از 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم امید آغاز شده که هم اکنون مسابقات رسمی در جریان نیست که باشگاه ها برای مانع شدن از حضور بازیکنان خود در اردو بهانه قانع کننده ای داشته باشند.

گفتنی است جان لامرز مربی هلندی هم در اردوی تیم امید در تهران حاضر نشده است. او که با دستمزدی ماهیانه 6 هزار یوو با تیم امید قرارداد بسته بود و قراردادش با تیم امید تا شهریور ماه جاری است در نشانه اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود در اردوی تیم امید حاضر نشده است! او تنها 3 ماه حقوق گرفته و حالا در شکایت به فیفا طلب همه قراردادش را کرده است.

تیم امید در بازی های گروهی کشورهای اسلامی با تیم های عربستان – آذربایجان و مراکش مسابقه خواهد داد.