در جریان بازی دیشب بایرن مونیخ و بارسلونا، خانه توماس مولر، مهاجم بایرن، مورد حمله سارقان قرار گرفت.

شوک بزرگ به ستاره بایرن‌مونیخ؛ سرقت از خانه مولر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ شب گذشته پس از اتمام بازی برابر بارسا خیلی زود و بدون هیچ مصاحبه ای ورزشگاه آلیانز آرنا را ترک کرد و به خانه رفت. 

باشگاه بایرن اعلام کرده بود که مولر به دلیل یک مشکل شخصی زودتر از دیگر بازیکنان به خانه رفته و حالا مشخص شده است که در جریان بازی برابر بارسا و ساعت 22 به وقت محلی، زمانی که هیچکس در خانه مولر نبود، سارقان وارد خانه شده و پول نقد، جواهرات و اشیای قیمتی به ارزش تقریبا 500 هزار یورو را سرقت کرده اند. هیچ اثری از سارقان وجود ندارد و تحقیقات پلیس شروع شده است.

مولر سرمست از پیروزی 2-0 برابر بارسا به رختکن رفت ولی خیلی زود به او این خبر بد را اطلاع دادند تا شب باشکوهش اینگونه خراب شود. سرقت از خانه مولر در حالی صورت گرفته که اخیرا موج جدید سرقت از خانه فوتبالیست ها در اسپانیا شروع شده و بازتاب گسترده ای نیز داشته است.

 به خصوص سه هفته پیش سرقت از خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ، بازیکن وقت بارسلونا، حواشی بسیار زیادی داشت. سارقان حتی او را مورد ضرب و شتم نیز قرار دارند و در این درگیری، اوبامیانگ از ناحیه فک دچار شکستگی شد. دنی کارواخال و سامی کاستیه‌خو(بازیکن والنسیا) نیز دیگر بازیکنانی هستند که در هفته های اخیر، هدف سارقان قرار گرفته‌اند.