یک نماینده سابق مجلس گفت: اگر مردم گرفتار باشند دیگر نمی گویند تقصیر این قوه است یا آن دیگری، بلکه آنها حاکمیت را مقصر می دانند.

درخواست نقوی حسینی از سران قوا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید حسین نقوی حسینی در ارتباط با ضرورت وحدت و همدلی میان قوا اظهار کرد: ما در شرایط ویژه و خاصی قرار داریم. از یک سو جنگ تمام عیار اقتصادی به سرکردگی آمریکایی ها علیه ما وجود دارد که عرصه را برای ما تنگ کرده است. آنان هر روز سعی می کنند با تحریم ها فضای کشور را تحریک و به سوی فشارهای بیشتر گام بردارند. 

وی ادامه داد: از سوی دیگر با گسترش بیماری کرونا ‌و آثار مخربش رو به رو هستیم. برای حل این مشکل علاوه بر تدبیر مسئولان لازم است تا مردم هم با تمام توان با ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری کنند. 

این نماینده سابق مجلس گفت: بازار کشور لجام گسیخته شده است، مشاغلی که بر اساس دستورات ستاد مبارزه با کرونا باید تعطیل شوند، زودتر باید از این دستور پیروی کنند. 

وی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی که از مردم، کاسبان، بازاریان و مسئولین درخواست هماهنگی و همکاری داریم عقل، شرع و عرف حکم می‌کند تا همه قوا، نیروها، مسئولین، جریان ها و جناح‌های سیاسی دست به دست هم دهند تا از بحران پیش آمده عبور کنیم. 

نقوی حسینی در پایان گفت: همان طور که به تازگی هم رهبر معظم انقلاب بر ضرورت همکاری و هماهنگی همه قوا تاکید کردند ما هم می گوییم موقعیت گروکشی و دعوای سیاسی و تنش و درگیری نیست. همه باید متحد شوند دولت با تمام ارکان دو قوه‌ی دیگر جلسه مشترک داشته باشد تا از این طریق سه قوه بتوانند به هم کمک کنند؛ چراکه اگر مردم گرفتار باشند دیگر نمی گویند تقصیر این قوه است یا آن دیگری، بلکه آنها حاکمیت را مقصر می دانند.