نماینده مردم زنجان در مجلس با تأکید بر اینکه دولت جوان حزب‌اللهی علاج مشکلات کشور است، عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، کشور را در مقابل بیگانگان بیمه خواهد کرد.

نماینده مجلس: شرایط برای حضور دولت جوان حزب‌اللهی فراهم شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مصطفی طاهری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با جوانان استان زنجان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و میلاد منجی عالم بشریت اظهار داشت: خوشبختانه سند راهبردی با چین امضا شد و امیدواریم امضای این سند همراه با گشایش‌های اقتصادی در کشورمان باشد.

طاهری در ادامه تأکید کرد: البته برخی‌ها در فضای مجازی شیطنت می‌کنند و اسم این سند راهبردی را قرارداد عنوان می‌کنند در حالی که اصلاً چنین چیزی نیست و کاملاً این سند برای کشورمان یک پیروزی حساب می‌شود که دستاوردهایش در آینده مشخص می‌شود.

وی در ادامه گریزی به سفر بهمن ماه گذشته محمدباقر قالیباف  به کشور روسیه زد و افزود: سفر ایشان به روسیه دستاوردهای زیادی را برای کشور به ارمغان آورد. طی این سفر در زمینه‌های مختلفی با مقامات روسیه‌ای بحث شد که یکی از محورها، محور "اقتصادی" بود؛ روسیه از مراودات تجاری با جمهوری اسلامی در زمینه محصولات غذایی بسیار استقبال کرده است.

طاهری همچنین با اشاره به اهمیت کاهش وابستگی بودجه به دلارهای نفتی تصریح کرد: به این نتیجه رسیدیم که اگر صادرات محصولات غذایی به کشورهای روسیه و همسایگان روسیه انجام شود قطعاً از چاه‌های نفت برای ما درآمدهای بیشتری خواهد داشت چرا که یکی از اولویت‌های نخست ما در کمیسیون تلفیق این است که بودجه را از وابستگی به نفت در کشور خلاص کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه سفیر روسیه در ایران در ابتدایی‌ترین روزهای انتخاب قالیباف به عنوان رئیس مجلس از او برای حضور در روسیه دعوت کرد، گفت: بعد از انتخاب آقای قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی، سفیر روسیه در ایران با آقای قالیباف دیداری کردند و در این دیدار از آقای قالیباف درخواست کردند که مقصد نخستین کشور شما برای مأموریت کشور روسیه باشد؛ آقای قالیباف هم در مشورت با مقام معظم رهبری قبول کردند که روسیه را به عنوان نخستین کشور برای مأموریت انتخاب کند.

وی افزود: بعد از قطعی شدن سفر قالیباف به روسیه، آن‌ها اعلام کردند به خاطر بیماری کرونا و شرایط حساس این ویروس، برای دیدار با پوتین، آقای قالیباف باید حدود دو هفته در روسیه حضور داشته باشند ولی به دلیل مشغله کاری رئیس مجلس؛ حضور دو هفته‌ای در روسیه برای ایشان امکان‌پذیر نبود.

طاهری در ادامه گریزی به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری زد و افزود: در وهله نخست باید مطالبه مهم حضرت آقا در این انتخابات یعنی حضور حداکثری مردم محقق شود؛ برای همه ما حضور حداکثری مردم و پاسخ دندان شکن به دشمنان بسیار مهم است.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه را برای حضور دولت جوان حزب‌اللهی در کشور مهیا کنیم، ابراز کرد: نامزدهای مختلفی برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم فرد اصلح در این انتخابات پیروز میدان شود.