بهترین آژانس مسافرتی درجه یک تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آژانس مسافرتی آذربال

با بهترین آژانس مسافرتی درجه یک تهران آشنا شوید

خدمات مسافرتی و گردشگری آذربال دارای گواهینامه بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری، عضویت یاتا و گواهینامه بند ب از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد.

این شرکت با تجربه ای چندین ساله توانسته است با تکیه بر الطاف الهی و بهره گیری از کادر متعهد، مسئول و مجرب در صنعت هوانوردی و توریسم نظر مسافرین و شرکتهای طرف قرارداد خود را جلب نماید.

همچنین مجموعه ای از این امتیازات در سال های اخیر سبب شده آژانس مسافرتی آذربال به بهترین آژانس مسافرتی درجه یک تهران تبدیل شود.

مدیریت آژانس بر این باور است که سرلوحه کار آژانس "کیفیت مسیر است نه مقصد" خط مشی خود را با اطمینان بر پایه اصل جلب رضایت مشتری برنامه ریزی نموده و برای این منظور اهداف کلان و دراز مدت را مد نظر قرار داده تا با ارائه برترینها پیوسته در زمره بهترین ها باشد.

خدمات بهترین آژانس مسافرتی درجه یک تهران

آژانس مسافرتی و گردشگری آذربال با افتخار و احترام خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند:

  1. رزرو و صدور بلیط کلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی 
  2. رزرو و صدور بلیط پروازهای داخل اروپا
  3. رزرو و صدور بلیت قطارهای مسافرتی
  4. رزرواسیون هتل در سراسر ایران و جهان
  5. برگزاری تور با پرواز چارتر در مسیر آنکارا، دبی ، بانکوک، کوالالامپور، استانبول، ایروان و... (بصورت گروهی و انفرادی)
  6. برگزاری تور با پرواز چارتر در مسیر کیش، مشهد، اصفهان، شیراز، قشم و ... (بصورت گروهی و انفرادی)
  7. صدور گواهینامه بین المللی رانندگی
  8. تامین خدمات در جایگاه تشریفات فرودگاهی (C.I.P)
  9. خدمات اخذ ویزای ورود به ایران جهت میهمانان خارجی
  10. خدمات اخذ ویزا برای کشورهای مختلف
  11. صدور بیمه نامه های مسافرتی بصورت انفرادی و گروهی
  12. استفاده از راهنمایان مجرب و متعهد محلی

02

Alt : خدمات آژانس گردشگری آذربال

پربازدیدترین های بهترین آژانس مسافرتی درجه یک تهران کدامند؟

انواع تورهای داخلی و خارجی آذربال به عنوان پربازدید ترین های سایت آذربال شناخته شده که در زیر تعدادی از آنها را برای شما نام می بریم:

03

Alt : تور های جذاب آذربال

تور کیش

این تور صرفا تور مربوط به یک جزیره نیست. بلکه تور آرامش و تور زیبایی هاست.

تور قشم

برای کاهش هزینه سفر به قشم باید به دنبال تور قشم ارزان باشید. تور ارزان قشم را عمدتا در روزهای گرم تابستان و رزوهای آخر اسفند ماه پیدا خواهید کرد.

تور چابهار

سفر به بکر ترین و دیدنی ترین مناطق جنوب و جاذبه های گردشگری چابهار برای شما یک تجربه ی لذت بخش و فراموش نشدنی خواهد بود.

تور فرانسه

اگر شما تاکنون تجربه سفر به اروپا را نداشته‌اید و به اصطلاح سفر اولی هستید و همچنین تمایل دارید اولین مقصد اروپایی شما پاریس باشد ، جایی برای نگرانی نیست.

گرچه که سفارت فرانسه یکی از سخت‌گیرترین سفارت‌ها در خصوص کسانی است که تا به‌ حال ویزای شنگن نداشته‌اند اما این مسئله موجب نمی‌شود که شما از شرکت در تور فرانسه 2021 صرف‌نظر کنید.به خصوص اینکه شما قرار است از طریق بهترین آژانس مسافرتی درجه یک تهران برای این سفر اقدام فرمایید.

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی می‌ تواند یک تور خوب و مقرون به صرفه باشد. بستگی دارد به اینکه شما از تور خود چه انتظاری دارید، هتل ‌های 3 یا 4 ستاره‌ برای تور کوش آداسی ارزان، قیمت‌ های مناسبی برای تور دارند.

اما واقعیت این است که کسانی که به سفر کوشی آداسی می‌ روند به دنبال امکانات و خدمات رفاهی لوکس، تفریحات آبی و خدمات نامحدود برای غذا و نوشیدنی در هتل هستند. مدت سفر شما به کوشی آداسی یک هفته است، پس کیفیت غذا و امکاناتی که هتل در اختیار شما می‌گذارد، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

04

Alt : تور کوش آداسی

تور وان

نزدیک بودن به مرز ایران و هزینه‌ های پایین سفر و فرصت خرید مناسب از وان، تور وان ارزان را به یکی از بهترین گزینه‌ های سفر‌های خارجی در بین ایرانیان تبدیل کرده است.

قیمت اقامت در این شهر مقرون به صرفه است، به‌ طوریکه برخی ‌ها با تور ترکیه وان سالی چند بار به شهر وان رفته تا خریدهای خود را با قیمتی مناسب انجام دهند.

تور تفلیس

تفلیس شهری است با مردمانی گرم و مهمان نواز که به همین دلیل ایرانی ها در تفلیس گرجستان احساس می کنند که در وطن خود یعنی ایران هستند.

در تفلیس هتل های فراوان و زیادی و جود دارد که امکانات متفاوتی ازائه می دهند که بستگی به بودجه ای که دارید، نزدیکی به مکان های توریستی و مدت زمانی که می خواهید در تفلیس اقامت کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تور آنتالیا

بدون شک آنتالیا یکی از بهترین شهر های توریستی ترکیه است. این شهر در غرب ترکیه قرار دارد. آنتالیا یک شهر ساحلی و اولین سکونت گاه انسان بوده . همین امر سبب شده تا علاقه مندان به شهرهای باستانی توجه زیادی به آنتالیا نشان دهند. اگر قصد خرید تور آنتالیا با بهترین قیمت را دارید به سایت آذربال مراجعه کنید.این روزها شرکت آذربال تور های آنتالیا را با قیمت هایی باورنکردنی به شما عزیزان ارائه می کند.

05

Alt : تور آنتالیا

تور استانبول

استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بهار و پاییز یعنی از آوریل تا مه و از سپتامبر تا اواسط نوامبر، بهترین زمان سفر به استانبول است زمانی که دمای هوا مطبوع و آسمان صاف است.

تور مشهد مقدس

شهر مشهد از گذشته به عنوان یک شهر زیارتی و سیاحتی مطرح بوده و در حال حاضر علاوه بر اهمیت زیارتی و سیاحتی از جهت فرهنگی، علمی و سیاسی و اقتصادی اهمیت یافته است.بنابراین استفاده ازاین تور مزایای فراوانی دارد که بر کسی پوشیده نیست.

تور ارمنستان

از آنجایی که تور کشور ارمنستان یکی از بهترین تور ها شناخته شده است و بهترین زمان برای سفر به ارمنستان به خود شما و هدف تان برای سفر بستگی دارد. اگر هدف شما برای سفر به ارمنستان ورزشی زمستانی است، قطعا بهترین زمان برای رزرو این تور زمستان است. هم چنین اگر به دنبال تجربه یک سفر خاطره انگیز در شرایط آب و هوایی مطلوب و طبیعت زیبا را دارید، بهترین زمان برای سفر به ارمنستان اوایل پاییز و اواخر بهار است. 

و در پایان باید گفت که سفر و سفر کردن بهترین تجربه ای است که هر فردی می تواند در تمام عمر خود داشته باشد.همان طور که سنت آگوستین در جمله ی معروف خود در مورد سفر چنین می گوید:

دنیا مانند یک کتاب است و کسانی که به سفر نرفته اند، تنها یک صفحه آن را خوانده اند.

06

: تور ارمنستانAlt

سوالات متداول بهترین آژانس مسافرتی درجه یک تهران

  1. آیا در خارج از ساعات اداری و ایام تعطیل امکان رزرو تور در آذربال وجود دارد؟

    جهت پشتیبانی و رزرو تور های لحظه آخری و نرمال، می توانید با شماره های09100444007  و09100444008  تماس حاصل کنید.

     

  2. قیمت هتل های شهر تفلیس به چه صورت است؟

    به دلیل اینکه قیمت هتل ها به نرخ روز و برحسب دلار است می توانید قیمت های لحظه ای هتل ها را از سایت آذربال به صورت آنلاین مشاهده فرمایید.

     

  3. تفاوت پرواز فرست کلاس با اکونومی چیست؟

    کسانی که با پرواز فرست کلاس به سفر می روند کلا از درب سالن جدا وارد می شوند. بازرسی آنها سریع انجام شده و کمترین انتظار را برای رفتن به داخل هواپیما می کشند.