فرانسیسکو ترینکائو، وینگر جوان و پرتغالی بارسلونا با قراردادی قرضی و بند اجباری خرید، راهی باشگاه اسپورتینگ لیسبون خواهد شد.

مقصد بعدی ستاره جوان بارسلونا مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فرانسیسکو ترینکائو در دوران حضور در بارسلونا نتوانست جایگاهی در ترکیب تیم اول برای خود پیدا کند و حالا انتقال این ستاره جوان به پرتغال قطعی شده است. با اجازه مدیران بارسلونا، فرانسیسکو ترینکائو آخر هفته گذشته به لیسبون سفر کرده و انتقال این بازیکن به اسپورتینگ لیسبون نهایی شد. توافق بین دو باشگاه قریب الوقوع و مدیران بارسا آماده رسمی کردن این انتقال هستند.  وینگر جوان و آینده دار بارسلونا تست های پزشکی را پشت سر گذاشته و دوشنبه گذشته توافق برای این انتقال حاصل شده است. اسپورتینگ لیسبون فعلا 10 میلیون یورو را تا سال 2023 به صورت مرحله ای برای جذب فرانسیسکو ترینکائو به بارسلونا پرداخت خواهد کرد.

نشریه رکورد در گزارشی مدعی شد این باشگاه پرتغالی ابتدا برای یک فصل قرضی 3 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و در ژوئن سال 2023، اسپورتینگ موظف است هفت میلیون یورو دیگر را نیز به حساب بارسلونا واریز و قرارداد را دائمی کند. بدین ترتیب در آن مقطع قرارداد فرانسیسکو ترینکائو تا سال 2027 با باشگاه پرتغالی نهایی خواهد بود.

البته ترینکائو فعلاً تمایلی به واکنش به این انتقال نداشته و در این رابطه گفت: هنوز زمان مناسبی برای صحبت کردن فرا نرسیده است. زمانی که این انتقال نهایی شد، با شما صحبت خواهم کرد."