مارکو روزه، مربی جدید لایپزیش، تاکید کرد که هیچ هراسی از نام رئال ندارند و اینکه برای مهار وینیسیوس در بازی امشب برنامه ویژه‌ای دارند.

روزه: مهار وینیسیوس؟ برای او برنامه ویژه‌ای داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش امشب در سانتیاگو برنابئو میهمان رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، است. رئال در بازی اول دور گروهی موفق شد در زمین سلتیک 0-3 برنده شود ولی لایپزیش در زمین خود بازی را 1-4 به شاختار باخت. لایپزیش پس از آن شکست مربی خود را تغییر داد و اکنون مارکو روزه، هدایت این تیم را برعهده دارد. 

مارکو روزه که تیمش پس از پیروزی 3-0 بر دورتموند، با روحیه به مصاف رئال خواهد رفت، در نشست خبری این بازی گفت:« بازی دشواری است و باید برابر تیم قدرتمندی قرار بگیریم. البته ما بدون توجه به نام رئال، برابر این تیم قرار خواهیم گرفت. بسیار مهم است که بازیکنان برنامه های تاکتیکی را به درستی در زمین اجرا کنند.»

روزه ادامه داد:« رئال عادت به پیروزی دارد و برابر ما هم شانس اول پیروزی است. آنها اعتماد به نفس یک تیم برنده را دارند و بارها ثابت کرده اند که می توانند در یک دقیقه، نتیجه بازی را عوض کنند.  رئال با هر ترکیبی می تواند به حریفش ضربه بزند و می دانم که بازیکنان‌شان بسیار باانگیزه اند. ما هم انگیزه بالایی داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. هیچ ترسی از رئال نداریم و می خواهیم از بازی برابر این تیم لذت ببریم. برای ما بازی در برنابئو هم یک افتخار است.»

روزه در مورد مهار وینیسیوس گفت:« وینیسیوس در بهترین فرم فوتبالی خودش قرار دارد و روز به روز هم بهتر می شود. او هنوز جوان است ولی یکی از بازیکنان تعیین کننده رئال محسوب می شود. حالا بیشتر شوت می زند و آمار گلزنی اش نیز بهتر شده است. می دانیم چطور بازی می کند و به راحتی بازیکن مقابلش را دریبل می زند. مهار وینیسیوس بسیار سخت است ولی ما برای او برنامه خاصی داریم.»