استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش می‌توانست بازی بسیار بهتری را برابر کرمونزه ارائه کند.

پیولی: میلان در حد استانداردهای خودش ظاهر نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ ایتالیا به مصاف کرمونزه رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 

تلاش‌های این تیم برای رسیدن به گل در این بازی نتیجه نداد و تک گلی که دیووک اوریگی در نیمه دوم به ثمر رساند نیز توسط کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد تا دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت داده باشند. 

پیولی پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من فکر می‌کنم ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم در حد استانداردهای خودمان ظاهر نشدیم و می‌توانستیم عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم. ما نتوانستیم به اندازه کافی موقعیت حمله خلق کنیم. کرمونزه تمام تمرکزش را روی دفاع گذاشت و تمامی فضاها را بست اما ما باز هم می‌توانستیم عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم.»

سرمربی میلان با انتقاد از نمایش تیمش گفت:« ما نتوانستیم روان و پر سرعت بازی کنیم و نبردهای هجومی کافی در نیمه دوم نداشتیم، این چیزی است که معمولا باعث می‌شود موقعیت تک به تک ایجاد کنیم. ما روی پرس کردن و بازپس‌گیری توپ خوب ظاهر شدیم اما در حرکات بدون توپ برای خلق موقعیت و ارائه گزینه دریافت پاس بیشتر خوب نبودیم.»

او در واکنش به انتقادها از رافائل لیائو اضافه کرد:« این که تمام تمرکز را روی یک بازیکن بگذاریم درست نیست. ما به عنوان یک تیم خوب هستیم و وقتی کار تیمی درستی نداریم، نتیجه هم نمی‌گیریم. یک بازیکن می‌تواند روزهای خوب یا روزهای بد داشته باشد و این کاملا طبیعی است اما امروز در مجموع در حد استانداردهای میلان ظاهر نشدیم.»

این مربی ایتالیایی با اشاره به اختلاف هشت امتیازی با ناپولی صدرنشین ادامه داد:« این اختلاف زیادی است و ما اصلا راضی نیستیم اما این فرصت را داریم که روز یکشنبه برنده شویم، هنوز دیدارهای زیادی پیش روی ما قرار دارد. طبیعتا دوست نداشتیم در این مقطع چنین فاصله‌ای از صدر داشته باشیم. به ناپولی برای این رکورد تبریک می‌گوییم اما ما می‌توانستیم بهتر باشیم.»