تامی آبراهام، ستاره رم، می‌گوید آماده بود تا گل مساوی را در بازی شب گذشته به میلان بزند.

ستاره رم: می‌دانستم در وقت اضافه گل می‌زنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ ایتالیا روبروی میلان قرار گرفت و این تیم را با تساوی 2-2 متوقف کرد.

شاگردان ژوزه مورینیو در حالی موفق شدند یک امتیاز از این بازی به دست بیاورند که در ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما در نهایت در دقایق پایانی این بازی با دو گل ایبانیز و آبراهام موفق شدند این بازی را به تساوی بکشانند. 

آبراهام که گل مساوی تیمش را در دقیقه 93 وارد دروازه میلان کرد پس از پایان این بازی به DAZN گفت:« ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. باید صبور می‌ماندیم و به خوبی دفاع می‎‌کردیم. آنها خیلی خوب حمله کردند و شانس‌های ما زیاد نبودند.»

او درباره گلی که به ثمر رساند اظهار داشت:« من نمی‌ئدانم چطور شد اما وقتی ضربه شروع مجدد داشتیم با خودم حرف می‌زدم و گفتم که باید آماده باشم. دیدم که ماتیچ برای ضربه سر رفت، دروازه‌بان توپ را مهار کرد و سپس به من رسید و خدا را شکر که در جای درستی قرار داشتم. می‌دانستم که قرار است گل بزنم.»

این ستاره رم با اشاره به شرایط این تیم اضافه کرد:« ما در حال ساختن بیشتر و بیشتر تیم هستیم. پیش از وقفه دیدارهای ملی هم گفته بودم که قرار است قدرتمندتر برگردیم. تا به حال یک پیروزی و یک مساوی کسب کردیم و امشب نمایش خوبی برای هواداران بود. باید به این مسیر ادامه دهیم.»