رئیس سازمان صداوسیما در سخنانی در مراسم قرعه‌کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به خوبی به ملت ایران خدمت دهیم تا از آن برای استفاده بهتر در انتخابات بهره گیرند. ما بی‌طرفانه خدمتگذاریم تا نامزدهای عزیز بتوانند برنامه‌های خودشان را ارائه بدهند و زمینه یک انتخاب صحیح فراهم شود.

رییس صداوسیما: بی‌طرفانه خدمتگزار ملت هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در مراسم قرعه‌کشی برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری که زنده از تلویزیون پخش شد، در سخنانی با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ایران هستند که ریل‌گذاری و تصمیم اساسی برای اداره کشور را انجام می‌دهند؛ از دوره امام(ره) و همچنین سه دهه حضور مقام معظم رهبری اینگونه بوده است. امروز نیز که در سیزدهمین دوره هستیم، امیدواریم که این دوره جشنواره عظیم ملی باشد. مدل جدیدی که پس از انقلاب خلق شد، یعنی جمهوری اسلامی هم اسلامیت است و هم جمهوریت که خود این، عصر جدید را رقم زد. دوره‌ای که ملت‌ها می‌توانند در مقابل طمع‌ورزی‌ها بایستند.

وی ادامه داد: ما همیشه در معرض کینه‌ورزی‌های دشمنان بوده‌ایم، از همان ابتدای انقلاب تا زمانی که به جنگ تحمیلی ختم شد اما زمانی که دشمنان ما متوجه شدند که با ملت ما با این سلحشوری، مقاومت و شهیدپروری نمی‌توانند جنگ نظامی کنند، به جنگ نرم پناه آوردند.

رئیس سازمان صداوسیما در بخشی از سخنانش افزود: دشمنان ما با بزرگنمایی ضعف‌ها، در جهت فتنه‌گری‌ها برای مأیوس‌سازی ملت ایران گام برداشتند و در انتخابات اخیر نیز اوج فتنه و جنگ نرمشان را برای سرد کردن ملت ایران به کار می‌برند اما ملت ما اقتدار خودشان را نشان داده‌اند.

علی‌عسکری در پایان سخنانش با یادآوری جملاتی از مقام معظم رهبری که پیشتر در گفت‌وگو با دانشجویان مطرح کرده بودند، گفت: خوب است یادی کنیم از جملات مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با دانشجویان؛ ایشان فرمودند، مشکلات در تمام دنیا هست، در کشور ما هم هست. ایشان فرمودند ما برای اینکه آینده بهتری را رقم بزنیم باید دولتی روی کار بیاید که تحول‌خواه باشد. اصل بر این است که تحول باشد اما تحولی که به سمت اهداف انقلاب و منافع ملت ایران باشد. کسی که روی کار می‌آید باید از جوانان استفاده کند؛ چراکه جوانان اهل شجاعت و به دنبال یافتن راه‌های جدید هستند. کسی که روی کار می‌آید اگر بتواند از جوانان نخبه استفاده کند می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و آینده را بهتر رقم بزند. این خواست رهبری است که باید انقلابی عمل کنیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.